سرپرست فرمانداری دشتی گفت: مشکل آرد در روستاها رفع شود و شرکت‌های تعاونی دهیاران شهرستان دشتی تقویت شوند.

شرکت‌های تعاونی دهیاران شهرستان دشتی تقویت می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در نشست با شوراها و دهیاران بخش مرکزی دشتی اظهار داشت: متاسفانه در گذشته بخش مرکزی به عنوان بخش برخوردار قلمداد شد در صورتی که این بخش محروم است و مشکلاتی در بخش پزشکان و سرمایه گذاری و غیره بوجود آورده است.

وی افزود: تلاش داریم در راستای رفع مشکلات مردم با حضور در روستاها از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

حسینی همچنین بر ضرورت رفع مشکل آرد روستاها تاکید کرد و گفت: شرکت های تعاونی دهیاران در سطح شهرستان باید تقویت شوند.

وی درخصوص اشتغال روستاها نیز گفت: دولت تسهیلات اشتغال‌زایی خوبی در روستاها آماده پرداخت دارد که شوراها تلاش کنند طرح ها را بر اساس ظرفیت های روستا ارائه کنند.

حسینی گفت: اجرای طرح کارورزی یکی دیگر از طرح های خوب دولت در راستای حمایت از اشتغال و جوانان است که تاکنون ۶۰۰ نفر از شهرستان وارد سامانه شده اند.

وی با بیان اینکه رابطه‌ای بین تحصیلات با مهارت نیست، گفت: در حال حاضر مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیش از ۸۰ دوره به صورت رایگان آموزش می دهد که می‌طلبد دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/پ

تقویت شرکت‌های تعاونی دهیاران شهرستان دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.