بی مهری و مهربانی با محیط زیست؛

کشف لاشه قوچ وحشی ۲ ساله از یک منزل در ساوه / تحویل یک پرنده زخمی به محیط زیست تفرش

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه از کشف لاشه شکار شده یک راس قوچ وحشی از یک منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هادی رستم خانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه گفت: ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان لاشه یک راس قوچ وحشی ۲ ساله را از منزل یک شکارچی در ساوه کشف کردند.

رستم خانی افزود: براساس گزارش‌های واصله مبنی بر شکار یک راس قوچ وحشی توسط افراد متخلف و انتقال لاشه به منزل، مامورین این اداره با دریافت نیابت قضایی از جانشین دادستان با هماهنگی مامورین نیروی انتظامی به منزل متخلف واقع در شهر ساوه مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از منزل مقداری از گوشت، کله، پاچه و شاخ یک راس قوچ وحشی ۲ ساله و لاشه دوقطعه کبک را کشف کردند که مراتب صورتجلسه و دراین خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه ادامه داد: این متخلف قبلا در شهرستان تفرش دارای پرونده تخلف بوده است که سوابق ایشان در این پرونده نیز لحاظ خواهد شد.

تحویل یک پرنده زخمی به محیط زیست تفرش

علی خسروان رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش هم از تحویل یک بهله دلیجه توسط یکی ازشهروندان دوستدار محیط زیست خبر داد وگفت: شهروند دوستدار محیط زیست یک بهله پرنده شکاری از نوع دلیجه که دچار مصدومیت شده بود را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش تحویل داد.

خسروان با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی در بین اقشار مختلف و شهروندان از ابتدای سالجاری چندین مورد پرنده دیگر به محیط زیست تحویل داده شده است، افزود: دلیجه زخمی جهت مدوا در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش نگهداری شد.

وی از دوستداران طبیعت خواست اگر با پرنده زخمی در محل سکونت شان مواجه می‌شوند، بلافاصله آن را به اداره حفاظت محیط زیست تحویل دهند.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.