حق طلب گفت: 25 هزار راوی دفاع مقدس‌ برای بازگو کردن خاطرات دوره جنگ تربیت شده‌اند.

تربیت‌ هزار و 700 راوی‌ در دانشگاه امام حسین/ وجود بیش از 25 هزار راوی دفاع مقدس‌ در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حق‌ طلب‌ رئیس‌ سازمان حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس‌ سپاه و بسیج در همایش‌ راویان دفاع مقدس‌ که در دانشگاه‌ آزاد علوم تحقیقات در حال برگزاری است‌ با اشاره به این موضوع که حرکت تربیت‌ راویان‌ دفاع مقدس‌ از سال‌ 89 سازماندهی‌ شده است اظهار کرد: در همان سال‌هایی که حرکت کاروان‌های راهیان‌ نور آغاز شد، تربیت‌ نیروهای‌ راوی‌ دفاع مقدس هم آغاز شد.

 رئیس‌ سازمان حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس‌ سپاه و بسیج با اشاره به این موضوع که در سال‌های گذشته‌ بیش از 89 راوی مناسبی‌ وجود نداشتف گفت: فرماندهان‌ دفاع مقدس و بسیج‌ پس از گذشت مدتی احساس کردند که نیروی متخصصی‌ باید باشد‌ تا خاطرات‌ دفاع‌ مقدس‌ را برای افرادی که به اردوهای راهیان‌ نور می‌روند بازگو کند تا قبل از تربیت این راویان‌، فرماندهان‌ بسیجی‌ در حد وسعشا‌ن خاطرات‌ را منتقل می‌کردند.

 وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های مختلف در دانشگاه امام حسین (ع) دوره‌های تربیت راوی‌ دفاع مقدس‌ برگزار شد که هزار و 700 استاد و راوی‌ از دل آن دوره بیرون آمدند و تربیت شدند.

 حق‌ طلب با خاطرنشان کردن این موضوع که امروز 25 هزار راوی سازماندهی‌ شده‌اند، اظهار کرد: این راویان‌ به صورت سازماندهی‌ شده کار خود را انجام می‌دهند و روز به روز مسلط‌تر می‌شوند.

 رئیس‌ سازمان حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس‌ سپاه و بسیج یادآور شد‌: کار تربیت این راویان‌ هر روزه‌ در حال انجام است‌ و امیدواریم‌ که جلساتی‌ از این دست که امروز برگزار می‌شود‌ در بقیه‌ استان‌های کشور هم برقرار شود‌ تا شاهد حضور نیروهای مسلط‌ بیش از پیش باشیم‌.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.