نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیامی درگذشت مداح اهل‌بیت این استان «حاج محمدرضا سپهوند» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیامی درگذشت  حاج محمدرضا سپهوند ، مداح اهل‌بیت این استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ (صلی الله علیه و آله و سلم ) مَاتَ شَهِیداً

باکمال تأسف و تأثر باخبر شدیم مداح و ذاکر محترم اهل‌بیت حاج محمدرضا سپهوند پس از عمری ارادت به حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دار فانی را وداع کرده و به لقاء الهی پیوسته است.

آن مرحوم از پیشکسوتان بنام عرصه مداحی بود که سال‌ها با عشق، علاقه، شور و اخلاص خاصی، نسبت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) عرض ارادت داشت.

این پیر غلام اهل‌بیت(ع) عمر بابرکت خویش را صرف نوحه‌خوانی و خدمت در آستان پرمهر و محبت معصومین علیهم‌السلام کرد و با صدای پرسوز و حرارت خود عشق به حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) و اهل‌بیت عصمت و طهارت را در دل‌های مؤمنان و ارادتمندان به ساحت قدسی حضرات معصومین (ع) شعله‌ورمی ساخت.

نوای شورانگیز حماسه حسینی و زینبی که از حنجره خوش‌نوای آن مرحوم در حسینیه‌ها، مساجد و مصلاهای نماز عبادی سیاسی جمعه برمی‌خاست در عرصه ترویج فرهنگ ناب حسینی تا همیشه پایدار و ماندگار خواهد ماند.

این‌جانب فقدان این مداح و ذاکر برجسته را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه مداحان و عموم ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به‌ویژه مردم ولایت مدار استان لرستان، تسلیت عرض نموده، از خداوند منان علو درجات و هم‌نشینی با سالار شهیدان حضرت سید الشهداء را برای آن پیر غلام و ذاکر امام حسین (ع) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/د

«آیت‌الله میرعمادی» درگذشت مداح لرستانی را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.