نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: معایب لایحه بودجه ۹۷ بسیار زیاد است و کلیات آن باید در مجلس رد شود.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه هر خانه ۳ بیکار دارد و برای ایجاد شغل باید سوخت را گران کنیم، گفت: آیا باید بپذیریم که با گران کردن سوخت، بیکاری تمام می‌شود؟  این مسئله فقط منجر به فشارِ بیشتر به مردم است.

وی ادامه داد:  یکی از صنعتگران اصفهان اخیرا به دفتر بنده آمد و گفت که ما حاضریم بیش از آنکه دولت گفته عوارض، سوخت و ... گران شود، اما فقط یک چیز تحقق یابد و دولتمردان دروغ نگویند.

نماینده مردم خمینی‌شهر با ابراز تعجب از سخنان نوبخت بیان کرد: آیا واقعا ما ۶۰ میلیون بیکار داریم؟ این آمار‌ها و حرفا‌هادقیق و سنجیده نیست.

ابطحی با بیان اینکه بنده از نوبخت تعجب می‌کنم که چرا این حرف را زده است، افزود: نوبخت، فردی تحصیل کرده است  و چم و خم بودجه را بهتر از امثال بنده می‌داند و باید حساب شده‌تر صحبت کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر با تاکید بر اینکه  معایب لایحه بودجه 97  به محاسنش می‌چربد، گفت: امیدوارم مجلس شجاعانه و برای اولین بار هم که شده کلیات بودجه را رد کند اما با جو فعلی مجلس و لابی‌هایی که وجود دارد، مگر آنکه معجزه شود تا نمایندگان با کلیات بودجه مخالفت کنند.

وی با بیان اینکه معایب این لایحه بسیار زیاد است و نمایندگان نمی‌توانند کاری کنند، خاطرنشان کرد: اگر کلیات بودجه تصویب شود، مجلس حداکثر می‌تواند ۵ درصد آن را جابجا کند و تغییر دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار