به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سیامک نیکان معاون مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان گفت: این معامله های در بخش های خرید و برگزاری مناقصه و مزایده در دستگاه های دولتی بوده است.
وی افزود: سامانه دولت الکترونیکی دولت( سامانه ستاد) از خرداد 95 در هرمزگان راه اندازی شده است و همه دستگاه های دولتی موظفند تا آمار معامله ها و مزایده و مناقضه ها برگزار شده را در سامانه وارد کنند.
مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان هدف از راه اندازی سامانه ستاد اجرای شفافیت های مالی در دستگاه های دولتی است.
سامانه ستاد بصورت آزمایشی از سال 1389 در کشور آغاز شده بود و در هرمزگان از سال 95 بصورت رسمی آغاز بکار کرده است.
انتهای پیام/ر