کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به محرومیت مادام‌العمر دو مسئول فوتبال سیرجان رای داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به موجب این حکم، حسن بدافشان رییس هیات فوتبال شهرستان سیرجان که به صورت غیرقانونی با داشتن هم‌زمان پست در هیات مدیره باشگاه گل‌گهر به عنوان رییس، از منافع مشترکی در این دو پست برخوردار بود و بر اساس تحقیقات تایید شده کمیته اخلاق در موضوع نظارت برعوامل زیر مجموعه و برگزاری مسابقه، اقدامات مناسب را انجام نداده بود، به محرومیت مادام‌العمر از فعالیت در فوتبال محکوم شد.

علی لری گویینی، مسئول چمن ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان که عامل اصلی ریختن مایع مشکوک به ادرار در زمین بازی دیدار تیم‌های گل‌گهر و خونه به خونه تشخیص داده شد نیز به محرومیت دائمی از فعالیت در فوتبال محکوم شد.

رضا فتح‌آبادی سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز به یک سال محرومیت و تیم فوتبال گل گهرسیرجان نیز به انجام دو بازی خارج از استان کرمان محکوم شده است.

در هفته یازدهم لیگ آزادگان در دیدار بین گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل که به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار می‌شد اتفاق عجیبی افتاد و فردی اقدام به ریختن مایع مشکوک به ادرار روی خط دروازه تیم گل گهر سیرجان کرد که پس از انتشار تصاویر این اتفاق کمیته اخلاق وارد ماجرا شد.

انتهای پیام/ر

محرومیت مادام العمر دو نفر در پرونده بازی خونه به خونه و گل گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.