استاندار همدان از راه اندازی پروازهای همدان - تهران از هفته آینده خبر داد.

راه اندازی پرواز همدان - تهران از هفته آینده شروع می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان بابیان اینکه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله آقا نجفی همدانی افزود: راه اندازی پرواز همدان- تهران و قطار این مسیر نقش بسزایی در جذب گردشگر و برگزاری اجلاس و برنامه های بزرگ در استان همدان دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره آیت الله آقا نجفی در همدان افزود: آیت الله آقا نجفی از علمای شایسته ایران و در عصر معاصر بودند و اقدامات علمی و حسن خلق نیکویی داشتند که این عالم بزرگ به شایستگی به مردم معرفی نشده است.

استاندار همدان ادامه داد:رهبر معظم انقلاب به برگزاری هوشمندانه و با برنامه و در شان عالم بزرگ این کنگره تاکید داشتند افزود: پیام و سخنان ایشان در این کنگره باز هم باید مرور شود.

نیکبخت ادامه داد: کار کمیته علمی با کنگره تمام نمی شود، باید یادآوری نام این بزرگوار از طریق این کنگره باید منتشر، توسعه و در دسترس اهل مطالعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هم زهد و هم علم آیت الله آقا نجفی باید به درستی معرفی شود افزود: طرح ها باید شایسته این نام و به نوعی معرفی استان همدان باشد.

استاندار همدان تاکید کرد:از هر فرصتی باید برای معرفی استان همدان استفاده کرد افزود: سال آینده همدان میزبان 2 برنامه مهم گردشگری جهانی و آسیایی در همدان است و وجود علما داشته ها و سرمایه های استان همدان هستند و باید از برکت وجودی این عالم بزرگ به خوبی استفاده و همدان را معرفی کرد.

انتهای پیام/ب

پرواز همدان - تهران راه اندازی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.