سرپرست شهرداری اسدآباد گفت: پایانه مسافربری جدید در اسدآباد جانمایی شده و در آینده ای نزدیک عملیات احداث این طرح آغاز می شود.

احداث پایانه مسافربری در اسد آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ احمد علی رضایی سرپرست شهرداری اسدآباد  اظهار داشت: این پایانه مسافربری در زمینی به مساحت 17 هکتار در جنب کنارگذر اسدآباد احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: این زمین یک معارض دارد که در رایزنی برای رفع مشکل هستیم و درصورت توافق وارد مرحله اجرای طرح خواهیم شد.

سرپرست شهرداری اسدآباد با بیان اینکه طرح مطالعاتی پایانه جدید در دست تهیه است افزود: این طرح با مشارکت بخش خصوصی ساخته می شود.

رضایی گفت: پایانه مسافربری فعلی فرسوده و دارای مشکلات و کاستی‌هایی است که با راه اندازی پایانه جدید تمام مشکلات و نواقص مرتفع خواهد شد.

وی ارائه خدمات رفاهی مناسب و ناوگان حمل و نقل به روز، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و سالن های انتظار مجهز را از حقوق مسافران دانست و گفت: سیستم کنونی در شان مردم اسدآباد نیست و نیازمند تقویت و نوسازی است.

سرپرست شهرداری اسدآباد ساخت یک پایانه مجهز را از مطالبات دیرینه مردم دانست و یادآورشد: در 2 ماه اخیر به صورت جدی این موضوع پیگیری شده و در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفته است.

افزون بر پنج هزار دانشجو در اسدآباد تردد می کنند، قرار گرفتن در مسیر شاهراه اصلی و تلاقی 6 استان غربی و جنوب غربی و همچنین عبور بزرگراه کربلا این شهر کوچک را به منطقه ای ترانزیتی تبدیل کرده که از داشتن یک پایانه مسافربری استاندارد محروم است.

انتهای پیام/خ

پایانه مسافربری جدید در اسدآباد احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.