رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت : 85درصد از درآمدهای آذربایجان غربی در بودجه ۹۷ از محل مالیات است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،ناصر حضرتی پرگفت: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ که به تازگی تقدیم مجلس شده ۸۵ درصد از درآمدهای آذربایجان غربی در سال آینده از محل مالیات تأمین می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی افزود: در صورت تصویب مجلس در سال 97 حمایت دولت از طریق یارانه از اقشار نیازمند تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در لایحه بودجه سال آینده 75 درصد از بودجه دولت هزینه‌ای و 25 درصد مابقی عمرانی است و قیمت هر بشکه نفت 55 دلار و قیمت خود دلار نیز 3 هزار و 500 تومان پیش بینی شده است.

حضرتی پر با تبیین جایگاه آذربایجان غربی در این لایحه اظهار داشت: رویکرد دولت در چهار سال اخیر در استان حرکت بر ریل توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه بوده و کماکان این سیاست دنبال می‌شود و در این میان تغییر تبعیض دولت از منفی به مثبت هم در ابعاد ملی و هم در ابعاد استانی و شهرستانی در صدر توجه دولتمردان قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس لایحه بودجه سال آینده درآمدهای آذربایجان غربی 1089 میلیارد تومان پیش بینی شده که 97 درصد آن استانی بوده و 85 درصد از این درامد از طریق مالیات تأمین می‌شود و به نسبت بودجه امسال از 5.6 درصد رشد برخوردار است و در ردیف 16 کشور هستیم.

انتهای پیام/ع

۸۵ درصد از درآمدهای آذربایجان غربی در بودجه ۹۷ از محل مالیات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.