مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پیگیری های شخص وزیر ردیف بودجه ای جدیدی برای حمایت و ساماندهی انجمن های ادبی کشور در نظر گرفته شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همایون امیرزاده در آیین پایانی سومین جایزه ادبی هنری سیلک در کاشان افزود: نارسایی های امروز در حوزه ادبیات کشور زنگ خطری است تا داشته های خود را در این حوزه با ارزش بیشتری نگهداری، بازآفرینی و توسعه دهیم.

 

وی، ضرورت صیانت از بزرگترین سرمایه هویتی خود یعنی ادبیات راتاکیدکرد و گفت:ما باید در برابر مخاطرات از آن پاسبانی نموده تا درآینده سربلند باشیم.

 

به گفته وی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری دورهای نیمه متمرکز ادبیات داستانی را در دستور کار دارد و حمایت های لازم از شهرهای متقاضی را انجام خواهد داد که کاشان می تواند  یکی از اولین شهرها  برای برگزاری این دوره ها باشد.

 

 مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن استقبال از حضور بخش خصوصی در برگزاری جوایز ادبی گفت: مردمی بودن ادبیات و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویدادها اهمیت پرداختن به این موضوع را نشان می دهد.

 

شایان ذکر است: سومین دوره جایزه ادبی هنری کتاب سال سیلک در کاشان با انتخاب نفرات برتر در دو بخش ادبیات داستانی و شعر به صورت ملی در یکی از خانه های تاریخی بخش خصوصی برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.