ثبت‌نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (شنبه) آغاز می‌شود و نتایج آن اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۷ از امروز (۲۵ آذر) آغاز می‌شود.

مهلت ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم براساس تقویم دانشگاهی، تا تاریخ ۷ بهمن‌ماه است و دانشجویان می‌توانند برای پیگیری نتیجه درخواست‌های خود درباره نقل و انتقال و میهمانی، به سامانه منادا به آدرس www.monada.iau.ir مراجعه کنند.

پیگیری آخرین وضعیت درخواست های مواد ثبت شده به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مبدأ، مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه نیست.

انتهای پیام /

اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چه عاالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد بودم.چند ترم پشت سرهم واسه مهمانی ثبتنام کردم.اما با وجود ابتلا به بیماری صعب العلاج با درخواستم مخالفت شد.در نهایت هم به علت ابتلا به بیماری از تحصیل انصراف دادم.
آخرین اخبار