آثار نمایشی با موضوع دفاع مقدس در استان فارس مستندنگاری و کتاب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی انصاری معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به مستندنگاری و تهیه کتاب از آثار نمایشی استان با موضوع دفاع مقدس گفت: بخشی از این دانشنامه را آثار نمایشی ازجمله تئاتر اجرا شده یا فیلم‌نامه با موضوع دفاع مقدس تشکیل می‌دهد که تحت عنوان یک طرح جدا پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش‌های برگزیده  طرح مستند نگاری و تهیه کتاب از آثار نمایشی در دانشنامه دفاع مقدس فارس استفاده می‌شود، افزود: براساس فراخوانی که اعلام شده هنرمندان استان فارس می‌توانند آثار نمایشی یا فیلم‌نامه‌ای خود را برای تکمیل این طرح به بنیاد حفظ آثار یا انجمن نمایش استان فارس ارسال کنند.

انصاری با اشاره به اینکه این آثار به صورت کتاب نیز منتشر می‌شود، تصریح کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده، آثاری است که در ۲۰ سال گذشته با موضوع دفاع مقدس در استان فارس تهیه شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد:این کار علاوه بر اینکه در راستای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان فارس است، برای تکمیل مجموعه کار‌های هنری دفاع مقدس که در سطح کشوری انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: زمانی برای ارسال آثار مشخص نشده است، و انتظار می‌رود هنرمندان استان فارس آثار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کنند تا کار تدوین کتاب زودتر آغاز شود.
انتهای پیام/ت

مستند نگاری آثار نمایشی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.