رئیس هیات ورزش‌های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: رزمی کاران این استان در رقابت‌های بین المللی موفق به کسب ۲ مدال طلا و برنز شدند.

درخشش رزمی کاران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های بین المللیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدعلی یوسفی رئیس هیات ورزش‌های رزمی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی سبک نیوفول کنتاکت با حضور هشت کشور ایران، ژاپن، روسیه، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و آذربایجان از ۲۳ آذر به مدت ۲ روز در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد.

یوسفی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها پنج ورزشکار سیستان و بلوچستان در بخش بانوان و سه نفر در بخش آقایان شرکت داشتند که بانوان با کسب ۲ مدال طلا و سه مدال برنز و آقایان با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز برای کشور افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: در بخش آقایان مهدی یعقوبی موفق به کسب مدال طلا و احسان رهدار موفق به کسب مدال برنز شد.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: تیم مردان و زنان این استان به عنوان نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها قهرمان شدند.

 کیک بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های مختلف رزمی موای تای، بوکس و کاراته است و یک هنر رزمی محسوب می‌شود.

هم اینک ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

کسب دو مدال طلا توسط  رزمی کاران  استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار