در سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین صدا و سیمای مرکز قزوین در برنامه‌های روزانه‌ی خود به این موضوع می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این مرکز در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خود این مناسبت بومی استان را برجسته کرده است و به صورت ویژه به آن می‌پردازد.

اکبری افزود: سیما و صدای مرکز قزوین از روز ۲۳ آذر ماه در برنامه‌های روزانه‌ی خود همچون «پنجره بامدادی»، «کلبه مهر»، «لحظه‌های آسمانی»، «شش شنبه»، «فانوس»، «رنگ زندگی»، «شب‌های مینودری»، «باقلوا» و «نشاط» گزارش‌ها و مطالبی با موضوع سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین پخش کرده اند که این برنامه‌ها تا امروز ادامه دارد.

روز ۲۵ آذر ماه ۸۲ رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سفری چند روزه به استان قزوین با مردم استان دیدار کردند.

دراین سفر نمایندگان معظم له هم با سفر به شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان از نزدیک مشکلات و نیاز‌های این مناطق را بررسی کردند.

همچنین در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین چندین طرح عمرانی، فرهنگی، علمی، آموزشی و توسعه‌ای با هدف ارتقای جایگاه استان قزوین در شاخص‌های پیشرفت و توسعه تصویب و عملیاتی شد.

انتهای پیام/

۲۵ آذر سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.