خداحافظی شبنم مقدمی از گروه فیلمبرداری خجالت نکش

شبنم مقدمی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود در کنار عوامل فیلم خجالت نکش اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی "خجالت نکش" به کارگردانی و نویسندگی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی خبر داد.

فیلم سینمایی "خجالت نکش" با مضمونی کمدی، داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و.

 شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در خبرای سینماییِ این روزا خوندین "خجالت نکش"، به کارگردانی "رضا مقصودی"، تمام شد! دل کندن و خداحافظی، از گروهی که همه شون... واقعاً همه شون، حرفه‌ای و خوب و مهربون و کاربلد و در یک کلام، آدم حسابی باشن، آسون نیست... راستش خیلی ام سخته ... پس ازشون خداحافظی نمی‌کنم... به خدا می‌سپارم شون تا یه کارِ درجه یک و درست و حسابیِ دیگه... که امیدوارم خیلی زود باشه... خوش به حال من که این مدت، شانسِ کنارتون بودن رو داشتم، بهترین ها...
پی نوشت: ١) چون مجاز نبودم عکس هامون رو با گریم فیلم بذارم، در نتیجه پارتنر جان‌های یکی از یکی بهتر، از جمله احمد مهرانفرِ عزیز، جاشون تو عکسا خالیه.٢) ممنون از آقای پروین حسینی، تهیه کنندهء درجه یک مون که این تیم رو دور هم جمع کردن. درایت ایشون مثال زدنیه، "

 خداحافظی شبنم مقدمی از گروه فیلمبرداری فیلم سینمایی خجالت نکش

انتهای پیام/

 شبنم مقدمی در کنار عوامل فیلم سینمایی خجالت نکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار