مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان از تخصیص ۲ هزارو ۶۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه در گردش برای کشت بهاره و پاییزه به کشاورزان خبرداد.

تخصیص اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای کشت بهاره و پاییزه در زنجانصمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت:امسال با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار تخصیص داده شده به سرمایه در گردش کشت پاییزه و بهاره این میزان اعتبار معادل ۲ هزارو میلیارد۶۰ ریال می‌باشد.
به گفته وی این میزان سرمایه گردش سال گذشته به میزان یک هزارو ۷۷۱ هزار میلیارد ریال بوده است.
صمدی گفت: امسال میزان سرمایه در گردش کشت، داشت و برداشت محصول گندم کشاورزان زنجانی یک هزارو ۸۳۵ میلیارد ریال بوده است.
وی به عملکرد این بانک از کشاورزانی که محصولات آن‌ها دچار آسیب دیدگی شده  است ،اشاره اشاره کرد و گفت:بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی همواره حمایت حداکثری خود را از این بخش داشته است ،  امسال نیز به کشاورزانی که توانایی پرداخت تسهیلات دریافتی خود را ندارند ،مساعدت‌هایی در چار چوب اختیارات بانکی به عمل آمده است.
به گفته این مقام مسئول بخشودگی جرایم بانکی در مواقعی استمهال تسهیلات دریافت شده از این بانک، بخشودگی دیرکرد و سود تسهیلات، و واگذاری تسهیلاتی با سود صفردرصد برای گندم کارانی که بهای گندم خود را با تاخیر از دولت دریافت کرده اند از جمله خدمات این بانک برای مشتریان بوده است.

انتهای پیام/ر

تخصیص اعتباربیش  یک هزار میلیارد ریال برای کشت ،داشت و برداشت گندمکاران زنجانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.