فرماندار بردسیر گفت: ازابتدای امسال ۶۸۶شغل پایدار در سامانه رصد در شهرستان بردسیر ثبت شده است.

ثبت ۶۸۶شغل پایدار در بردسیربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ جلسه اشتغال و سامانه رصد صبح امروز باحضور فرماندار واعضا تشکیل شد.


مجیدنجف پور فرماندار بردسیر گفت: درراستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری سامانه‌ رصد، براي ساماندهي اطلاعات مربوط به شكل گيري فرصت‌هاي شغلي در كشور در دستگاه‌هاي اجرايي، توسط وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی راه‌اندازي شد.


وی افزود: طبق سهمیه تعیین شده در سامانه رصد ایجاد۸۸۲شغل پایدار برای شهرستان پیش بینی شده است که ازاین تعداد در۹ماهه امسال ۶۸۶ مورد آن در سامانه مذکور ثبت شده است.


نماینده عالی دولت درشهرستان بردسیر تعداد شغل پایدار ایجادشده این شهرستان را بیش از ۱۰۰۰نفراعلام کرد که تنها ۶۸۶ مورد آن ثبت سامانه رصد شده است .


وی عمده اشتغال ایجاد شده را مربوط به صنایع فولاد و سایرصنایع اعلام و افزود : در بخش کشاورزی و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همچنین مشاغل خانگی درسال جاری تعدادزیادی شغل ایجادکه بزودی ثبت سامانه رصد می شوند.


نجف پور در ادامه ازدستگاه های اجرایی خواست نسبت به ثبت مشاغل تعهدشده در سامانه رصد اقدام کنند.


وی همچنین خواستار تفکیک لیست نیروهای صنایع فولاد شهرستان بردسیر ازشهرستان های دیگر توسط شرکت های تابعه و ثبت درسامانه رصد بردسیرشد.


فرماندار بردسیر همچنین از ثبت ۲هزار و ۳۲۹ نفر بیمه شده اصلی و تبعی درسال جاری توسط تامین اجتماعی خبردادوگفت : از این تعداد ۸۹۰نفربیمه شده اصلی و هزار و ۴۳۰ بیمه شده تبعی(سایرافرادخانواده)هستند.


گفتنی است: سامانه رصد برای ساماندهی اطلاعات مربوط به شکل گیری فرصت های شغلی در کشور توسط دستگاه های اجرایی وبا طراحی وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی راه اندازی شده است.


انتهای پیام/س

 

 

 

ساماندهی اطلاعات مربوط به شکل گیری فرصت های شغلی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.