واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی کمتر توسعه یافته زنجان تا ۱۳ سال از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حمیدنیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی کمتر توسعه یافته تا 13 سال از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

حمیدنیا افزود: در ماده 31 رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بر اعمال معافیت‌های مالیاتی در واحدهای صنعتی تاکید شده تا به راحتی بتوانند از این معافیت‌های مالیاتی مستقیم استفاده کنند.

وی گفت: پیش از این بر اساس قانون در مناطق توسعه یافته 5 سال و کمتر توسعه یافته تا 10 سال معافیت‌های مالیاتی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و خارج از محدوده 30 کیلومتر اعمال می‌شد اما در قانون جدید این افزایش تا 13 سال اعمال شده و محدوده تا شعاع 30 کیلومتر نیز برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: در قانون جدید رفع موانع تولید که از ابتدای سال 95 اجرایی می شود تمام صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی از معافیت‌های مالیاتی مندرج در قانون برای شهرکهای مستقر در مناطق توسعه یافته استان به مدت 7 سال و برای شهرکهای مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته به مدت 13 سال استفاده کنند..

حمید نیا افزود: باید استقرار واحدهای صنعتی را به داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی هدایت کنیم تا از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند و از تخریب محیط زیست و پراکندگی استقرار صنایع نیز جلوگیری شود.
انتهای پیام/ر

معافیت‌ مالیاتی شهرکهای صنعتی کمتر توسعه یافته زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.