فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری قاتل فراری، که مردی میانسال را در شهرستان زاهدان به خاطر اختلافات مالی به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل مسلح پس از ۴ سال در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی قتل مرد میانسالی در مرداد ماه سال ۹۲ در شهرستان زاهدان که با استفاده از اسلحه کلاش به قتل رسیده بود و قاتل یا قاتلان احتمالی از صحنه جرم فرار کرده بودند، دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای نیابت قضائی با انجام یکسری تحقیقات پلیسی و انجام کار فنی و اطلاع از ورود قاتل به کشور، موفق شدند محل اختفای قاتل را در منزلی در حاشیه شهر سراوان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به فرار ۴ ساله وی پایان دهند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل این مجرم یک قبضه اسلحه گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلافات مالی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار