حبیبی: ماچوک تا پایان هفته به تهران می آید

مربی تیم ملی هندبال گفت: اردوی تیم ملی هندبال کشورمان از اواخر هفته و با حضور ماچوک آغاز می شود.

حبیبی: ماچوک تا پایان هفته به تهران می آیدعلیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  زمان برگزاری اردوی تیم ملی هندبالکشورمان گفت: قرار بود اردوی تیم ملی هندبال از ابتدای همین هفته آغاز شود ولی به دلیل آن که  لژیونرهای هندبال کشورمان  در ابتدای این هفته نمی توانستند راهی ایران شوند تصمیم گرفتیم  تا این اردو با چند روز تاخیر آغاز کنیم تا لژیونر ها هم بتوانند برای باشگاه های خود به میدان بروند البته یوسفی نژاد می توانست زودتر به ایران بیاید و هم اکنون در  تهران  حضور دارد  تا اردوی تیم ملی آغاز شود.

او در ادامه  افزود: همچنین این هفته از رقابت های لیگ برتر هم روز گذشته به پایان رسید و بازیکنان داخلی نیاز به زمان داشتند تا از شهر های خودشان برای حضور در اردوی تیم ملی راهی تهران شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم  تا زمان استراحتی را که در میان اردو برای ملی پوشان در نظر گرفته بودیم را یه پیش از آغاز اردو بیاندازیم تا همه بازیکنان همگی بتوانند بدون مشکل به تهران بیایند.

حبیبی درباره زمان آغاز اردو گفت: بازیکنان لژیونر و بازیکنان داخلی تا پایان هفته به تهران می آیند و اردوی تیم ملی 3، 4 روز پیش از اعزام به اسلوونی آغاز می شودو زمان احتمالی آن روز چهارشنبه و یا پنج شنبه هفته جاری است. همچنین  سرمربی تیم ملی قرار است همین هفته به تهران بیاید تا اردوی تیم ملی آغاز شود.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان درباره اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: قرار است اسامی نفرات را در همین هفته به فدراسیون اعلام کنیم تا فدراسیون اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی را اعلام کند.

او درباره بازی های دوستانه تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان قرار است در اردوی اسلوونی 4 یا 5 بازی دوستانه برگزار کند که 2 بازی آن با تیم میزبان ، 2 بازی با تیم ملی هندبال الجزایر و احتمالا یک بازی با کرواسی خواهد بود البته هنوز برنامه آخرین بازی قطعی نیست و تا پیش از اعزام مشخص می شود.

حبیبی در ادامه افزود: تیم ملی کشورمان قرار است در قطر هم در یک تورنومنت چهار جانبه شرکت کند که در این تورنومنت تیم های عمان ، قطر و الجزایر حریفان تیم ملی کشورمان خواهند بود و پس از آن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی می شویم.

سرمربی سابق تیم هندبال شهرداری کاشان در ادامه بیان داشت: تمام اردو های تیم ملی پیوسته است و شامل 3 مرحله می شود که همه برنامه های آن از قبل مشخص شده است. ما پیش از این قرار بود راهی تورنومنت تونس شویم  اما به دلیل آن که در آن زمان لژیونر ها را در اختیار نداشتیم تصمییم گرفتیم تا 3 مرحله اردو پیوسته داشته باشیم.

علیرضا حبیبی در پایان و درباره وضعیت طلب های او و بازیکنانش از تیم شهرداری کاشان گفت: بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال شهرداری کاشان در غالب چک بود که توسط مراجع مربوطه به آن رسیدگی شد و حکم توقیف اموال گرفته شد و برخی از اموال ضبط شد.

او افزود: برخی از طلب ها هم در غالب چک نبود و باید فدراسیون به آن رسیدگی می کرد . فدراسیون هم  چندی پیش به این مسئله رسیدگی کرد و حکم پرداخت این مطالبات را به شهرداری کاشان ابلاغ کرد.

انتهای پیام /

اظهارات مربی تیم ملی هندبال درباره وضعیت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار