وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین ویژگی‌های راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان استفاده از منابع مالی غیردولتی در تاسیس آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.

وی افزود: درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان اهواز یکی از پیشرفته‌ترین درمانگاه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان در استان خوزستان تاسیس و راه‌اندازی شد.

 بطحایی گفت : یکی از مهم ترین ویژگی‌های راه‌اندازی این درمانگاه، استفاده از منابع مالی غیردولتی است. با تمهیداتی که در این زمینه به کار گرفته شد، شاهد افتتاح این درمانگاه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با خدمات و تعرفه‌های مناسبی که در اختیار فرهنگیان در این درمانگاه قرار می‌‌گیرد، شاهد ارتقا بخشی از رضایت فرهنگیان باشیم.

بطحایی عنوان داشت: یکی از سیاست‌هایی که آموزش و پرورش دنبال می‌کند، ارائه خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای فرهنگیان است تا بتوانیم در شان یک فرهنگی در کشور به آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه ای بسیار خوبی در استان و کشور در دست اجرا است که انشاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل ممنوعیت های قانونی که وجود دارد، از بخش اعتبارات دولتی، نه اعتباری برای انجام چنین کارهایی وجود دارد و نه اجازه ای که بتوان چنین مراکزی را احداث کرد.

بطحایی اظهار کرد: آنچه که در حال اتفاق افتادن است، این مراکز از محل منابع داخلی استان ها و خیرینی که مشارکت می‌کنند، احداث می شوند.

وی افزود: امیدواریم با طبع بلندی که خیرین دارند، به همراه منابع داخلی استان‌ها، بتوانیم شاهد افتتاح چنین مراکزی باشیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: در کل کشور در یک سال آینده مراکز متعددی افتتاح خواهد شد. این درمانگاه‌ها و مراکز خدمات درمانی به تدریج در حال افتتاح هستند.

انتهای پیام/م

جهش امکانات رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان، در دستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.