دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: تیم آکروژیم اصفهان در مرحله دوم لیگ آکروژیم باشگاه‌های کشور در بخش چهار نفره به قهرمانی رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نکویی اظهار کرد: مسابقات مرحله دوم لیگ اکروژیم باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی یزد برگزار شد.

وی افزود: در بخش چهار نفره این پیکارها، تیم اصفهان در بخش 4 نفره به مقام اول  رسید و اعضای این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان، این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی و اعزامی به مسابقات جهانی را دارند و ملی‌پوشان در گروه‌های سنی بالای 16 و زیر 16 در 2 نفره و 4 نفره اعزام خواهند شد.

مسئول شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اهمیت این رشته تصریح کرد: مسؤولان هیأت‌های استانی ژیمناستیک بر روی این رشته سرمایه‌گذاری کنند تا آکروژیم توسعه هرچه بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم، به زودی دوره مربیگری درجه سه بانوان آکروژیم و درجه دو آقایان را راه‌اندازی کنیم که برای تدریس این دوره، یکی از مدرسان هلندی در نظر گرفته شده است.

مربی تیم آکروژیم اصفهان نیز گفت: این نتیجه و مقام کسب شده و راهیابی به اردوی تیم ملی نتیجه و حاصل تلاش تیمی و شبانه‌روزی  کمیته آکروژیم استان بوده است.

جواد کاظمی با تشکر از زحمات صورت گرفته، برای آماده‌سازی این تیم بیان داشت: تلاش همکاران باعث شد که ما در زمان کوتاه کمتر از یک ماه آمادگی لازم برای رسیدن به این مهم را به دست آوریم  و لازم دانسته از دبیر هیأت ژیمناستیک استان، به دلیل حمایت همه جانبه تشکر کنم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعا عالی بود اقای اکبر که اندین دهاقان و اکروبات بازی کردین
Iran (Islamic Republic of)
$$$$$$
۱۶:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
راست میگی؟؟؟؟؟؟؟