مراسم اختتامیه طرح بصیرت ۶ ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مراسم اختتامیه طرح بصیرت ۶ ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها صبح امروز با حضور مسئولین لشکری و شهرستان های خرمشهر و آبادان  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برگزار گردید.

در این طرح سه روزه که  با دعوت اساتید برتر  و نخبگان حوزه علمیه و دانشگاه و ائمه محترم جمعه مینو شهر و چوئبده همراه بود  کلاس های با موضوعات همسرداری، تربیت فرزند ، راهکارهای ازدواج موفق و نقش خانواده  مهدوی در جامعه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام نعیمی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر در باره این طرح گفت: برابر دستورالعمل های صادره از اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ششمین دوره طرح بصیرت ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها برگزار شد و در طی سال های آینده هم بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش بصیرت و بصیرت افزایی ، افزود : ما باید هم اکنون باور و درک کنیم که در جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری شبیه خوان فرهنگی قرار داریم که اگر کوتاهی کنیم آسیب آن ابتدا به خانواده خودمان و بعد به اجتماع و جامعه خواهد رسید.

در خاتمه این مراسم ، از همسران و فرزندان کارکنان پایگاه دریایی خرمشهر  حاضر در طرح تجلیل شد.

انتهای پیام/د

آیین اختتامیه طرح بصیرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.