سرپرست فرمانداری شوش خواستار تسریع اجرای طرح 550 هزار هکتاری در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، سرپرست فرمانداری شوش در نشست بررسی و رفع مشکلات طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که با حضور نماینده مردم شوش، نماینده شرکت جهاد نصر و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد بر رفع موانع در روند اجرای بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در این شهرستان تاکید نمود.

وی بیان داشت: روند اجرای این طرح مهم کشاورزی باید با شتاب بیش تری از سوی شرکت جهاد نصر انجام شود.

غزی حذف موانع دست و پاگیر اداری برای اجرای این طرح را ضروری دانست.

فرماندار شوش از شرکت جهاد نصر خواست تا نسبت به رفع مشکلات اراضی کشاورزی دشت اوان و طرح ارایض 1 و 2 اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تسطیح اراضی کشاورزی از سوی شرکت جهاد نصر در برخی نقاط شهرستان شوش با مشکل روبرو شده است اظهار داشت: از این شرکت انتظار داریم تا در جهت کمک به کشاورزی منطقه و افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی، مشکلات مربوطه را مرتفع کند.

عدنان غزی با اشاره به اینکه اجرای طرح 550 هزارهکتاری در برخی از مناطق به سرعت در حال انجام است افزود: انتظار می رود شرکت جهاد نصر در راستای تسریع در تکمیل و رفع مشکلات اراضی تحت پوشش این طرح در شهرستان شوش با شتاب بیش تری عمل نماید.

وی بیان کرد: انتظار داریم تا مسئولان شرکت جهاد نصر ضمن بازدید میدانی از اراضی کشاورزی فاز اول این طرح که دارای مشکل می باشد ، همکاری لازم را در راستای اجرای فاز دوم نیز با شهرستان شوش داشته باشند.

سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر رفع فوری مشکلات پیش روی اراضی کشاورزی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان شوش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات این طرح در دست پیگیری است اذعان داشت: در راستای حل مشکلات کشاورزان شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواد شد و موسسه جهاد نصر نیز باید پیگیری لازم را در جهت رفع مشکلات این طرح انجام دهد.

طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری با هدف احیای دشت های خوزستان و ایلام در نقاط مختلف این 2 استان در دست اجرا می باشد.

انتهای پیام/گ

فرماندار شوش خواستار رفع موانع اجرای طرح 550 هزار هکتاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.