50 زمین خاکی غیر استاندارد در شهرستان ریگان وجود دارد که جان فوتبال دوستان را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اینجا ریگان است، بساط توپ و تور همچنان برقرار است، اما نه در سالن های ورزشی مجهز و نه زمین چمن، بلکه در زمین های خاکی غیر استاندارد و روی سنگ و خاک و شن، هدفشان این است که ورزش را با همه ی کمبودهایشان زنده نگه دارند، پس همچنان با عزمی استوار و تلاشی ستودنی فوتبال بازی می کنند.

زمین های خاکی غیر استاندارد، تهدیدی برای جان ورزشکاران

رییس هئیت فوتبال شهرستان ریگان گفت: در شهرستان ریگان 50 زمین خاکی غیر استاندارد وجود دارد که جان ورزش دوستان فوتبال را تهدید می کند.

داوود شهسواری افزود: این زمین های خاکی غیر استاندارد توسط خود ورزشکاران احداث شده است.

وی با اشاره به استعدادهای بی نظیر جوانان این منطقه در فوتبال، خواستار حمایت از ورزشکاران فوتبال دوست در شهرستان ریگان شد.

از سویی دیگر، آنچه خانواده های این جوانان را نگران کرده، ترس روی آوردن جوانان به آسیب های ناشی از بیکاری، نبود فرصت های تفریحی و سرگرمی، محرومیت های منطقه و  ... است.

آستین همت بالا می رود

اما در کنار همه ی اینها، این روزها خبرهای خوشی از فوتبال جوانان در روستاهای این شهرستان به گوش می رسد، اشتیاق جوانان به ورزش سبب شده، یکی از ادارات ریگان آستین همت را بالا بزند و چند قدمی برای جوانان این شهرستان بردارد.

این اُرگان، اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان است که برای حمایت از ورزش دوستان فوتبال، یک جام با عنوان صرفه جویی در مصرف آب در روستاهای محروم این شهرستان برگزار کرده است.

محمدرضا موحدی، رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ریگان گفت:  این جام به منظور حمایت از ورزش دوستان روستاهای محروم ریگان برگزار می شود که در آن 16تیم با حمایت آب و فاضلاب روستایی ریگان به مدت یک ماه با  هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این جام با موضوع فرهنگ سازی در مصرف آب برگزار می شود.

شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان است که متأسفانه با وجود دارا بودن استعدادهای ورزشی در روستاهای آن، همچنان منتظر یاری جامعه ی ورزش، خیران و حامیان ورزشیست.

انتهای پیام/ب

وجود 50 زمین خاکی غیر استاندارد در شهرستان ریگان

گزارش از: موسی ملائیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار