سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: پرسپولیس بهترین تیم دهه اخیرش را در اختیار دارد، اما مقابل این تیم از کوچک‌ترین شانس بیشترین امید را می‌سازیم.

محمد ربیعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تقابل تیم فوتبال بادران تهران با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان  کرد: بازی با پرسپولیس دیدار خوبی برای ما محسوب می شود چراکه پرسپولیس حریف بزرگ و خوبی است. بادران هم در سطح خودش تیم باکیفیتی است و این امر را در لیگ دسته اول نشان داده است. با توجه به اینکه پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ برتر و بادران بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد، فکر می کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. سعی می کنیم با یک برنامه ریزی مناسب و اجرای پلن B نمایش خوبی ارائه دهیم. البته به موفقیت و برتری مقابل پرسپولیس هم فکر می کنیم.

او درباره شانس برتری بادران در این دیدار تصریح کرد: از کوچک ترین شانس بیشترین امید را برای خودمان می سازیم.

ربیعی درمورد ارزیابی اش از وضعیت پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر گفت: به برانکو ایوانکوویچ به دلیل هارمونی بسیار خوبی که در پرسپولیس ایجاد کرده است تبریک می گویم. از طرفی به هواداران محبوب و خونگرم این تیم هم تبریک می گویم چراکه پرسپولیس بهترین تیم دهه اخیرش را در اختیار دارد.

ربیعی افزود: دیدار با پرسپولیس برای مجموعه بادران اهمیت زیادی دارد چراکه بیشتر می توانیم با فضای تیم های لیگ برتری آشنا شویم. خوشحالم بخش خصوصی توانسته است به سطح بالای فوتبال کشور وارد شود.

سرمربی تیم بادران در پاسخ به این سوال که هدف اصلی بادران موفقیت در جام حذفی است یا لیگ دسته اول، توضیح داد: با برتری  مقابل پرسپولیس می توانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم و طبق برنامه 28 آذر در یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف صنعت نفت برویم اما باید بگویم برای رسیدن به همین مرحله هم 2 بازی سخت را پشت سرگذاشته ایم. در گرمای بالای 50 درجه ماهشهر از سد شهرداری گذشتیم و در ادامه تیم مقتدر پیکان تهران را شکست دادیم. این موضوع نشان می دهد برای رویارویی با پرسپولیس سختی زیادی کشیدیم. بنابراین جام حذفی هم برای بادران اهمیت زیادی دارد.

او درباره هزینه های تیم بادران برای صعود به لیگ برتر گفت: باید بگویم ما ولخرجی نکرده ایم. بادران باشگاهی متعهد است که در این مدت سعی کرده به تعهداتش نسبت به بازیکنان و کادرفنی عمل کند. بارها گفته ام در صورتیکه باشگاه های دیگر دسته اولی مخارجشان را منتشر کنند ما هم حاضریم مخارجمان را اعلام کنیم تا مردم در جریان هزینه های بادران قرار گیرند. به دور از موارد اینچنینی به همراه دستیارانم و مدیریت باشگاه سعی کرده ایم از لحاظ فنی و اخلاقی تیم باشخصیتی را راهی رقابت کنیم و بدون هر حاشیه ای به متن فوتبال بپردازیم. فکر می کنم این موضوع را در نیم فصل اول لیگ یک هم انجام دادیم.

ربیعی درمورد برنامه هایش برای تقویت بادران در نیم فصل دوم لیگ یک اظهار کرد: به هرحال تقویت تیم در نیم فصل امری اجتناب ناپذیر است و پنجره نقل و انتقالات زمستانی سرمربیان را به برطرف کردن و ترمیم نقاط ضعف تیمشان معطوف می کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما تغییراتمان بسیار محدود و مختصر است و سعی می کنیم اسکلت و هارمونی تیممان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم بادران تهران درباره سختی کار بازیکنان این تیم با حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: کار سختی نداریم چراکه بار زیادی روی دوشمان حس نمی کنیم و بیشتر دنبال ارائه یک فوتبال هدفمند هستیم. بازیکنان باتجربه ای در بادران حضور دارند که بیشتر آن ها سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و فضای ورزشگاه آزادی را تجربه کرده اند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بادران درباره دیدار این تیم با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار