استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان جزو مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند که در سرنوشت ایران اسلامی نقش به سزایی دارند.

عامل اصلی توسعه تلاش دانشجویان است/////////////به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین جشن  روز دانشجو با حضور دانشجویان پیام نور استان در فرهنگسرای شهرکرد، دانشجویان را از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور دانست که در سرنوشت ایران اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان همواره از تأثیرگذار ترین اقشار در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور در جامعه هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  عامل اصلی توسعه در جوامع، دانش و تلاش دانشجویان است اضافه کرد: دانشجو با حس نشاط، پویایی و شادابی، باعث رشد و تعالی جامعه می شود.

وی، دانشجویان را موتور محرک و فعال جامعه دانست و ادامه داد: هر دانشگاهی که دانشجویان با نشاط داشته باشد، منشاء دستیابی به ایده‌های نو و خلاقانه برای توسعه خواهد بود و در غیر این صورت، موجب افسردگی و عقب ماندگی است.

عباسی افزود: دانشجویان باید در راه توسعه کشور، به یاری دولت بشتابند و برای جامعه و خودشان، اشتغال ایجاد کنند.

گفتنی است: ۱۶ آذر به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی (آذر) شریعت‎رضوی ۳ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ و در پی اعتراض به حضور معاون رئیس جمهور وقت آمریکا، به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

انتهای پیام/ن

جشن روز دانشجو با حضور دانشجویان پیام نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.