مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت هلال احمر با 27 تیم امدادی33 دستگاه خدمت راسان خبر داد.

27 تیم امدادی هلال احمر در طرح زمستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 27 تیم امدادی هلال احمر استان با ۲۵ دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودرو نجات در این طرح به‌صورت شبانه‌ روزدر جاده‌های استان فعالیت دارند.

 وی ادامه داد: ۱۷ پایگاه هلال احمر در طرح زمستانه در محورهای استان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه به صورت ثابت و چهار پایگاه به صورت موقت می باشد.

  کارخانه تصریح کرد: مردم در فصل زمستان باید تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و این در حالیست که پایگاه‌های هلال احمر به پتو و جیره خشک مجهز شدند تا مسافران در راه مانده مورد رسیدگی قرار دهند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در 9 ماه امسال 54 درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروها و 37 درصد مربوط به تصادفات بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین در طی هفته گذشته با وجود کولاک و برف از 15 آذر به مدت سه روز 40 مسافر در پایگاه های امدادی بودند.

 کارخانه گفت: همچنین در طی این مدت تعداد 322خودرو که به علت لغزندگی جاده، برف و کولاک شدید از جاده اصلی منحرف شده بودند توسط نیروهای هلال احمر رها سازی شدند.

انتهای پیام/د.ا

حضور هلال احمر با 27 تیم امدادی در طرح زمستانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.