مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم اسرائیل بر اساس آیات قرآن محکوم به ذلت است بنابراین ما نباید در برابر آن‌ها ذلیل باشیم بلکه رژیم صهیونیستی ذلیل بوده و باید در مقابل آن‌ها ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد با بیان اینکه یک صحنه تعارض میان فقهای بنی‌امیه و ائمه(ع) وجود داشت اظهار داشت: حتی در زمان امام صادق(ع) این برخورد و تعارض بیشتر می‌شود که ائمه(ع) صحیفه پیامبر اکرم(ص) را در مورد اثبات مسئله‌ای به اصحاب خود نشان دادند.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی طلاب با علم رجال گفت: مجتهد راهی غیر از این ندارد تا علم رجال را بداند، با توجه به اینکه 35 هزار حدیث در وسایل الشیعه داریم بنابراین برای تشخیص احادیث صحیح و غیرصحیح از یکدیگر راهی جز آموختن علم رجال نیست.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ابراز کرد: ما تمام توفیقات را از برکت مجاورت با کریمه اهل‌بیت(س) داریم و روایات بسیاری در رابطه با شأن آن حضرت وارد شده که شخصیت والای آن حضرت را بیان کرده است.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: حضرت معصومه(س) برای تقویت و انتشار فرهنگ اهل‌بیت(ع) به جهانیان به ایران آمدند، ما باید این توفیق و نعمت وجود این بانو را در شهر خود بدانیم.

وی با اشاره به مسئله یهود و ذلت آن‌ها بر اساس آیات قرآن گفت: در سوره بقره آیه 162 و آیات متعددی آمده خداوند نعمت‌های فراوانی به یهود داده و کمک‌های فراوانی به آن‌ها کرده است اما آن‌ها گوساله‌پرست شدند.

وی با اشاره به انتخاب قدس شریف به‌عنوان پایتخت از سوی اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی بر اساس آیات قرآن محکوم به ذلت است بنابراین ما نباید در برابر آن‌ها ذلیل باشیم بلکه رژیم صهیونیستی ذلیل بوده و باید در مقابل آن‌ها ایستاد.

انتهای پیام/الف

باید در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار