مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: نظام سلطه و صهیونیسم در باتلاق انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف دست و پا می‌زنند.

پیچ بزرگ تاریخی‌که مقام معظم رهبری‌ فرمودند،درحال تحقق است.حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو باخبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف و اعلام پایتختی آن به  عنوان  پایتخت رژیم صهیونیستی  اظهار کرد: در چندین سال گذشته به ویژه پس از واقعه 11 سپتامبر برنامه و سناریوی صهیونیسم و نظام سلطه در منطقه غرب آسیا و دنیا با شکست مواجه شده که نتیجه آن به نفع جریان مقاومت و انقلاب اسلامی‌ ختم شده است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه‌های صهیونیسم و استکبار همواره به ضررشان ختم شده است، ادامه داد: علی‌رغم هزینه‌هایی که جریان صهیونیسم و نظام سلطه متحمل شدند، سناریوهای آنها به شکست انجامیده است.

وی تصریح کرد: پیچ بزرگ تاریخی که مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند، در حال تحقق است و مسیر تاریخ تغییر می‌کند چرا که نظام سلطه و صهیونیسم در باتلاقی گرفتار شدند که هر اندازه دست و پا می‌زنند بیشتر فرو می‌روند.

مقدم‌فر در پایان با اشاره به اینکه نظام سلطه و صهیونیسم در باتلاق انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف دست و پا می‌زنند، بیان کرد: نتیجه اقدام آنها بسیار متفاوت از آنچه که می‌پندارند خواهد بود و ما به سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده‌ایم.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار