فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: حماسه ۹ دی نمایش قدرت نظام در برابر فتنه‌ها بود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ موسی انصاری در نشست ستاد بزرگداشت نهم دی‌ماه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرکرد با بیان اینکه فتنه ۸۸ حرکتی از سوی معاندین و دنیای غرب علیه انقلاب اسلامی بود تأکید کرد: حماسه مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه نمایش قدرت نظام اسلامی در مقابله با فتنه‌ها و حوادث به شمار می‌رود.

وی گفت: دشمن در حال حاضر با فراهم‌سازی اتاق‌های فکر و تلاش بسیار در فضای مجازی، سعی در تضعیف و مقابله با نظام اسلامی دارد که جوانان مؤمن و انقلابی باید در مقابل این توطئه‌ها مراقب و هوشیار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد افزود: در برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی باید به برگزاری نشست‌های تبیینی با محتوای غنی و جذاب برای جوانان توجه کرد.

انصاری، تثبیت قدرت نظام در مقابله با حوادث و افزایش و تثبیت حس اتحاد و همبستگی مردم را از دستاورد‌های حماسه نهم دی‌ماه برشمرد و اضافه کرد: علت اینکه مقام عظمای ولایت همواره از فتنه نام می‌برد و نسبت به آن هشدار می‌دهد این است که تا زمان پیشرفت انقلاب اسلامی در مسیر عزت و پیروزی، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن تمام شدنی نیست.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه‌گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ز

فتنه ۸۸ حرکتی علیه انقلاب اسلامی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار