امسال 20 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان چایپاره صاحب خانه می شوند.

احداث 20 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در شهرستان چایپارهرئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چایپاره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: امسال 20 واحد مسکن برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند، احداث می شود.

 ولی حسین زاده افزود: واحدهای مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر350 میلیون تومان در مناطق شهری و روستایی احداث می شوند.

وی با بیان اینکه 5 درصد واحدهای مذکور بطور کامل احداث و آماده شده اند، اظهار کرد: 60 تا 80 درصد کارهای ساخت و ساز مابقی واحدهای مسکونی مددجویان انجام شده است و درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا دهه فجر سالجاری تکمیل و آماده تحویل می شوند.

حسین زاده با اظهار اینکه در حال حاضر 80 خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن می باشد، گفت: با واگذاری این واحدها تعداد خانوارهای فاقد مسکن به 60 خانواده می رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چایپاره اظهار امیدواری کرد:با همکاری بنیادمسکن، فرمانداری و بخشداری  و تأمین اعتبارات دولتی و امدادی و مساعدت خیران تا دوسال آینده مابقی خانواده های فاقد مسکن که بیش از یک نفر هستند نیز صاحب خانه شوند.

حسین زاده در ادامه از تعمیرات جزیی و کلی و احداث حمام و سرویس برای 200 خانوار به ارزش 160 میلیون تومان نیز خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این مبلغ تا پایان سال به 220 میلیون تومان افزایش یابد.

رئیس کمیته اماد چایپاره همچنین از افتتاح 180 طرح اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:  برای اجرای این طرح ها 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که 100 درصد جذب اعتبار شده اند و در دهه فجر افتتاح می شوند.

این مقام اضافه کرد: با اجرای طرح های اشتغالزایی برای 180 نفر بصورت مستقیم و برای 300 نفر بصورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

انتهای پیام/ح

افتتاح 180 طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد چایپاره در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.