نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون امروز در هرمزگان آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون امروز در هرمزگان آغاز به کار کرد.

مهدی حسین نژاد مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور گفت : این صندوق با هدف رفع مشکل تامین وثیقه برای سرمایه گذاران و گیرندگان تسهیلات بانکی فعالیت می کند.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور افزود : سقف ضمانت نامه ها تا 12 میلیارد تومان است و کارمزد آن هم کمتر از یک درصد است.

مهدی حسین نژاد گفت : برای طرح های دانش بنیان تا 80 درصد وام ها و غیر دانش بنیان تا 70 درصد از طریق این صندوق تضمین می شود.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور گفت : در صورتی که سقف وام ها تا 500 میلیون تومان باشد تمام وام را ضمانت می کنیم.

حسین نژاد افزود : اولویت با بخش تعاون است ولی بخش های غیر تعاونی هم که دارای شرایط تولیدی ، کارآفرینی ، صادرات محور و بازار جدید باشند می توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان هم گفت : در هرمزگان سرمایه گذاران در بخش های مختلف با توجه به ظرفیتهای استان از جمله در بخشهای دریایی ، گردشگری ، صنایع تبدیلی ، کشتی و شناور سازی می توانند از این صندوق استفاده کنند.

عباس سالاری با بیان اینکه سقف ضمانت نامه ها تا 12 میلیارد تومان است افزود : در بخش کشتی سازی با همکاری صندوق دریایی سرمایه گذاران می توانند تا سقف 18 میلیارد تومان از صندوق ضمانت استفاده کنند.

وی گفت : سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی هم می توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

متقاضیان برای بهره مندی از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون می توانند به اتاق تعاون هرمزگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

آغاز به کار نمایندگی صندوق ضمانت در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.