سرپرست فرمانداری دشتی گفت: در راستای افزایش رضایت مندی مردم از بازار نظارت بر صنوف در سطح شهرستان افزایش یابد.

کیفیت نان دشتی مطلوب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح سه‌شنبه در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از تلاش های مجموعه صنعت و معدن در راستای جلب رضایت ارباب رجوع تقدیر کرد و اظهارداشت: در راستای رضایت مندی مردم و انجام بهتر امورات محوله نشست های مشترک با حضور دستگاههای مربوطه برگزار می شود.

وی به نقش بازرسی در پیشگیری اشاره کرد و افزود: نظارت مستمر بر بازار و اصناف زمینه بیشتر افزایش رضایت مندی مردم در سطح جامعه فراهم می کند.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در شهرستان دشتی وجود دارد که احداث پایانه مواد معدنی در این شهرستان ضروری است که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان از نقدهای سازنده استقبال و حمایت می کنیم و در راستای بهبود امورات خود باید از این نقدهای سازنده استفاده کرد.

حسینی با اشاره به حقوق شهروندی گفت: این منشور در راستای کاهش نارضایتی ها وضع شده است که می طلبد اهتمام جدی به این موضوع شود.

وی بیان کرد: کمیسیون های نظارتی در سطح شهرستان با نگاه پیشگیرانه به موقع برگزار شود و مشکلات صنوف احصاء و راهکارهای لازم نیز ارائه شود.

حسینی با تاکید بر اینکه مصوبات جلسه باید قابلیت اجرایی داشته باشد، گفت: چالش های صنفی با نگاه کارشناسی در کمیسیون ها بررسی شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار تسهیلات با نرخ پایین پرداخت می کند و مبلغ تا سقف۲۵۰ میلیون تومان در کارگروه شهرستان مصوب و بالاتر از این مبلغ باید به استان ارسال شود.

حسینی در خصوص کیفیت نان در سطح شهرستان نیز گفت: در حال حاضر با بازدیدهای مستمر کیفیت نان در سطح شهرستان مطلوب است که انتظار داریم در راستای افزایش رضایت مندی این بازدیدها مستمر و افزایش یابد.

انتهای پیام/پ

نظارت بر بازار دشتی افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.