رئیس کلانتری 140 باغ فیض، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده اشرفی اصفهانی، گفت: این متهم پس از دستگیری به 6 فقره سرقت در این محدوده اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری 140 باغ فیض اظهار کرد: در پی سرقت‌های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی تیره رنگ و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل اختفای وی صادر شد.

سرهنگ حسینی فر، افزود: پس از چند شبانه روز طی یک اقدام عملیاتی مخفیگاه این متهم شناسایی شد و با ترفندهای پلیسی در مخفیگاهش بازداشت و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، جعبه ابزار، جک و آچار خودور، ضبط، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده غرب تهران اعتراف و همچنین به 6 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار کرد و اذعان داشت.

کلانتر 140 در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تاکنون 4 تن از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق لوازم خودرو در غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار