معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی دراین استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیدامجد افصحی، با اعلام اینکه امسال برای اولین بار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی   برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم این دوره از مسابقات قرآنی را به نحو احسن برگزار کنیم  . 

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به دو صورت کتبی و شفاهی، افزود: مسابقات کتبی برای افراد بالای  ۱۲  سال و شفاهی برای شرکت کنندگان زیر  ۱۲  سال برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد:۳۸مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند  .

وی هدف از ادغام دو اتحادیه را تشکیل اتحادیه واحد و قوی برای حمایت از مؤسسات دانست و افزود: در واقع هدف اصلی از ادغام دو اتحادیه، پشتیبانی و حمایت قوی‌تر از مؤسسات قرآنی است و اتحادیه مدغم باید مستقل، کارآمد و صرفا دغدغه موسسات را داشته باشد  . 

افصحی با ابراز خرسندی از ادغام دو اتحادیه موسسات قرآنی استان بیان کرد: مسئله برگزاری مسابقات قرآنی دغدغه‌ای برای ادارات مختلف بود که با برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز با همکاری سه ارگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اواقاف و امور خیریه استان کردستان این دغدغه‌ها مرتفع شده است  . 

انتهای پیام/م

  ۳۸  مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان کردستان هستند

  .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.