معاون استانداری سمنان با تأکید بر لزوم توسعه صادرات غیرنفتی در سمنان گفت: مشکلات صادرکنندگان استان برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت : استان سمنان ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه مواد معدنی گچ، نمک و سلیس دارد و برای توسعه و رونق تولید در این سه ماده معدنی باید اقدامات اساسی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با تأکید بر اینکه برخی از کالاهای استان سمنان از گمرک‌های خارج از استان به سایر کشورها صادر می‌شود اظهار داشت : مسئولان مربوطه برای راه‌اندازی صادرات تمامی کالاهای این استان از گمرک داخل استان در حال پیگیری هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات صادرکنندگان در استان سمنان بیان کرد: دولت از صادرات غیرنفتی در استان سمنان حمایت می‌کند و صادرکنندگان در این عرصه می‌توانند مشکلات خود را در جلسات کارگروه اعلام کنند تا موردبررسی و پیگیری مسئولان قرار گیرد.

همتیان با بیان اینکه پیوند علم و صنعت مهم‌ترین رویکرد دولت برای توسعه صادرات است تصریح کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها می‌تواند برای راه‌اندازی این بخش نقش‌آفرین و مؤثر باشد و باید برای تحقق این هدف در راستای تولی و اشتغال نیز اقدامات عملیاتی انجام شود.

انتهای پیام / ذ

پیوند علم و صنعت مهم‌ترین رویکرد دولت برای توسعه صادرات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.