امروز دوشنبه، ۲۰ آذرماه سه کتاب «تِسلا ـ. نابغه کمتر شناخته شده»، «افسانه‌ها» و «بیداری ستاره ـ. درسنامه فارسی عمومی و پیش دانشگاهی» در بروجرد رونمایی شد.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سه کتاب «تِسلا ـ. نابغه کمتر شناخته شده»، «افسانه‌ها» و «بیداری ستاره ـ. درسنامه فارسی عمومی و پیش دانشگاهی» امروز دوشنبه، ۲۰ آذرماه طی مراسمی در بروجرد رونمایی شدند.

کتاب «تِسلا ـ. نابغه کمتر شناخته شده» نوشته حسین نیک‌نژاد، نویسنده بروجردی توسط انتشارات پارس تاک بروجرد در ١١٨ صفحه منتشر و به تازگی روانه بازار گردیده است است این کتاب در رده کتاب‌های سرگذشت مخترعین قرار می‌گیرد و مؤلف در این کتاب به سرگذشت «نیکولا تیسلا» نابغه آمریکایی پرداخته است.

کتاب «بیداری ستاره – درسنامه فارسی عمومی و پیش دانشگاهی» نوشته جمعی از اساتید گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد است که با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بروجرد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

کتاب «بیداری ستاره ـ. درسنامه فارسی عمومی و پیش دانشگاهی» که با تلاش هشت تن از اساتید گروه زبان و ادبیات فارسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد فوزیه پارسا، محمد صادق تفضّلی، پروین رضایی، مرضیه رُسلی، محمدرضا ساکی، ناهید عزیزی، حجت‌اله منیری، غلامرضا گردان نگارش شده که توسط انتشارات پارس تاک بروجرد در ١٨٤ صفحه، منتشر و به تازگی روانه بازار گردیده است.

کتاب «بیداری ستاره درسنامه فارسی عمومی و پیش دانشگاهی» که در رده کتاب‌های ادبیات فارسی است و مجموعه (نثرو شعر) در دو بخش است که بخش اول شامل شانزده درس و بخش دوم در هفت فصل به نکات مهم در ادبیات فارسی پرداخته است.

همچنین، کتاب «افسانه‌ها» نوشته محمد کریمی، نویسنده بروجردی نیز دوشنبه، ٢٠ آذرماه با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بروجرد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

کتاب «افسانه‌ها» دومین کتاب محمد کریمی است که توسط انتشارات نظری تهران در ٧٨ صفحه، منتشر و به تازگی روانه بازار گردیده است.

کتاب «افسانه‌ها» داستانی کوتاه و شیرین است که در مجموعه کتاب‌های داستان‌های کوتاه ایرانی در رده افسانه‌های کهن و قصه‌های ایرانی قرار می‌گیرد.

محمد کریمی اولین کتاب خود را با موضوع «آلاینده‌ها، تخریب وزوال عقل» در تیرماه سال‌جاری منتشر نموده است.

انتهای پیام/د

رونمایی ۳ کتاب در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.