بازیکن تیم پرسپولیس گفت: هم از سال گذشته و هم امسال طلب‌های زیادی از پرسپولیس داریم.

ماهینی: هم چنان از پرسپولیس طلب داریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین ماهینی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به اختلاف امتیاز و به رکورد‌هایی که کسب کردیم کاری نداریم. فقط در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز و شاد کردن دل هواداران به میدان می‌رویم و کاری به هیچ چیز دیگر نداریم.

او درباره مطالباتش از پرسپولیس اظهار کرد: سال گذشته که خواستیم پول بگیریم بحث ژوزه پیش آمد و امسال هم موقع پول گرفتن بحث گولچ و بنستون مطرح می‌شود. با این شرایط کار خیلی سخت است. تا کنون چیزی نگفتیم و دیدید که بهترین بازی‌ها را انجام دادیم و قهرمان نیم فصل شدیم، اما همه مشکلات دارند و بازیکنان می‌آیند و بیشتر به من و سیدجلال می‌گویند که پرداخت‌ها چه شد.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: حیف است تیم در حال نتیجه گرفتن است. امیدوارم راه حلی وجود داشته باشد، الان دقیقا نمی‌دانم که چند درصد از مطالباتم پرداخت شده است. از سال گذشته طلب داریم و امسال هم با وجود اینکه درصدی پرداخت شده، اما هنوز طلبکاریم.

ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا اینکه می‌گویند بازیکنان پرسپولیس شرط گذاشته‌اند که تا مطالبات پرداخت نشود، قراردادشان را تمدید نمی‌کنند، گفت: همه این‌ها شایعه است، همه دوست دارند در تیم بمانند، اما باید شرایط را عوض کنند.

انتهای پیام/

اظهارات ماهینی پس از بازی با صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار