در دومین روز از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی صبح امروز دو نمایش به روی صحنه رفت.

اجرای دو نمایش در دومین روز از جشنواره عروسکی رضوی

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سعید موحدی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در دومین روز از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی صبح امروز دو نمایش به روی صحنه رفت.

وی افزود: نمایش قدمگاه به کارگردانی محبوبه پاداش از خراسان رضوی و نمایش عروسکی چارقد گلدار گلدونه خانم از بندرعباس به کارگردانی مجید بشکال دو نمایشی بود که صبح امروز اجرا شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: عصر امروز هم نمایش عروسکی نامه پروانه ای از مشهد به کارگردانی مهناز آقایی و گلفروشی خاندان صابر به کارگردانی مصیب داوری از رودان به روی صحنه می رود.

سعید موحدی افزود : در این جشنواره 24 اثر از هرمزگان ، خراسان رضوی ، همدان ، اصفهان ،کرمانشاه و تهران به روی صحنه خواهد رفت.

وی گفت : نمایش های این جشنواره در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس در دو نوبت صبح ها در ساعت 9 و 10 و سی دقیقه و عصرها از ساعت 16 و 18 اجرا می شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این جشنواره در چهار بخش نمایش عروسکی ،نمایش صحنه ای ،نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی است که دو بخش نمایش خیابانی و مسابقه نمایش نامه نویسی امسال به بخشهای این جشنواره اضافه شده است.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 تا 22 آذرماه در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس و شهرستان میناب برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

برنامه های دومین روز از جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار