دمای استان اردبیل در ساعات شب و اوایل صبح به زیر صفر درجه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل  با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: با وجود اینکه از اوایل  هفته جاری بارش‌ برف در نقاط مختلف استان اردبیل به پایان رسید، اما در این مدت در برخی از ساعات شاهد کاهش محسوس دما بودیم.

وی با اشاره به افزایش دمای استان نسبت به روز گذشته، افزود: با این وجود همچنان هوای سرد در نقاط استان اردبیل تداوم خواهد داشت و در این میان وضعیت دمای استان در ساعات شب و اوایل صبح به زیر صفر درجه خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با بررسی آخرین نقشه‌های هواشنسی برای امروز آسمان استان نیمه ابری بوده و در برخی ازمناطق با مه صبحگاهی همراه خواهد شد و در این میان در برخی از ساعات می‌توان به وزش باد نه چندان تند نیز اشاره کرد.

دولتی‌مهر بیان کرد: روز یکشنبه در برخی از محورهای مواصلاتی با وزش باد شدید، شاهد کولاک برف نیز بودیم و مطمئنا با توجه به رعایت نکات ایمنی و برخورداری از وسایل و تجهیزات لازم از سفری ایمن و سالم برخوردار خواهیم بود.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در روز یکشنبه فرودگاه اردبیل با دمای 19 درجه زیر صفر و شهرستان خلخال با -17 درجه از جمله شهرهای سرد استان بودند، همچنین دمای هوا در شهرهای گرمی و پارس‌آباد به ترتیب به 15 و 12 درجه بالای صفر نیز رسید.

 

انتهای پیام/ع

کاهش محسوس دما در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.