مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح امداد و نجات زمستانه در محورهای ارتباطی و پررفت و آمد به مسافران خبر داد.

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه در جاده های کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آغاز طرح امدادونجات زمستانه در سطح استان بیان کرد: امسال 28 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار هلال احمر در جاده های استان مستقر شده اند و تمامی شعب آمادگی کامل برای اسکان اضطراری، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و سامانه ۱۱۲ به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است و این طرح تا 25 اسفندماه سال جاری اجرا می شود.


فلاح افزود: طرح امدادونجات زمستانه، روزانه بیش از 150 نجاتگر مستقر در پایگاه های امداد جاده ای استان با یک فروند بالگرد، 28 دستگاه آمبولانس و 10 خودروی نجات خدمات امدادی به مسافران ارائه می دهند.


وی با اشاره به آغاز فصل سرما و اقداماتی همچون دوره بازآموزی برای امدادگران، دپو اقلام امدادی و زیستی، ذخیره سوخت لازم برای پایگاه‌های بین‌شهری،بیان کرد: خدمات طرح زمستانه شامل جستجو و نجات، رها سازی، انتقال مصدومان احتمالی به مراکز درمانی، اسکان و تغذیه اضطراری مسافران در راه مانده است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: شماره ملی امداد و نجات 112 و اپلیکیشن جدید EOC موبایل برای تسهیل در ارائه خدمات امداد و نجات و همچنین دستیابی به آمار و اطلاعات، تجهیزات، نیروها و توان عملیاتی در زمان بروز حوادث و سوانح و همچنین دقت و سرعت بخشیدن در ثبت عملیات در سامانه مدیریت اطلاعات و حوادث کشور راه اندازی شده است.


انتهای پیام/س

 

 

طرح امداد و نجات زمستانه در جاده های کرمان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.