معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از تحصیل ۳ هزار و ۵۲۵ نفر در سطح استان زنجان در سه دوره سوادآموزی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمدنیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : ارائه آموزش‌های سوادآموزی به افراد ۱۰ تا ۴۹ سال مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
احمدنیا با اشاره به اینکه دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال دوره‌های سه‌گانه ارائه آموزش به سوادآموزان است، افزود: تاکنون ۳ هزار و ۵۲۵ نفر در سطح استان در سه دوره سوادآموزی حضور یافتند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران فرهنگی ۱۰۰ درصد حجم ابلاغی در دوره انتقال در استان زنجان تحقق یافته است، گفت: در دوره سوادآموزی ۴۲ درصد تعهد محقق شده و در دوره تحکیم نیز شاهد تحقق ۷۸ درصدی تعهد‌ها هستیم.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی مشکلات پیش‌روی سوادآموزی در سطح استان افزود: هنوز پاداش سوادآموزان قبول شده سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ پرداخت نشده است.
احمدنیا بیان کرد که تلاش می‌شود همه فعالیت‌های سوادآموزی استان از طریق برون‌سپاری انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بر فعالیت مؤسسات غیردولتی و نهاد‌های فعال در حوزه سوادآموزی نظارت دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۱ درصد از فعالیت‌های بخش سوادآموزی به مؤسسات غیردولتی و نهاد‌ها واگذار شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

ارائه آموزش‌های سوادآموزی به افراد ۱۰ تا ۴۹ سال در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.