دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در خرداد 97 خبر داد.

کنگره جمعیت جانبازان خرداد 97 برگزار می شود/ اصلاح اساسنامه برای گسترش دایره اعضای این جمعیتمجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت های تشکل متبوعش، اظهار کرد: نشست های شورای مرکزی جمعیت جانبازان به صورت مرتب و با حضور اعضای آن برگزار می شود.

وی ادامه داد: جمعیت جانبازان مسائل کشور و جهان را رصد و مواضع خود را مطرح می کند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما مواضع مان را به جامعه مخاطب انتقال می‌دهیم و فعالیت در جهت تحقق هر چه بیشتر آرمان های انقلاب در دستور کارمان است.

شاکری از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: در این کنگره نکات جدیدی که باید به اساسنامه اضافه شود، مصوب خواهد شد.

وی درباره اصلاح اساسنامه تشکل متبوعش، بیان کرد: در بحث اصلاح اساسنامه تمهیداتی می اندیشیم تا افزون بر جانبازان، فرزندان آنان و فرزندان شهدا هم بتوانند عضو جمعیت شوند و دایره اعضایمان را افزایش دهیم.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به ترمیم شوراهای استانی، گفت: در تمامی استان ها دبیر تعیین شده است اما به دلیل مشکلات مالی در تعدادی از استان ها دفتری برای برگزاری جلسات نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار