رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اصفهان در آستانه شب یلدا گفت: میوه گران نمی شود .

نوروزعلی اسماعیلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تنوع محصول و کیفیت آن فزود : نرخ فعلی پرتقال تامسون جنوب از 3000 تا 5500 و هندوانه از 1000 تا 1500 تومان در بازار عرضه می شود که با برنامه ریزی مناسب این نرخ ها برای شب یلدا افزایش نمی یابد .

وی با بیان اینکه کم آبی و سرمازدگی برخی از باغهای اناراستان در سال جاری  سبب گرانی قیمت این محصول شده است ، ادامه داد : نرخ هر کیلوگرم انار مرغوب از 6000 تا 7500 تومان عرضه می شود که این نرخ بدلیل مرغوب نبودن محصول امسال چندان مناسب نیست.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اصفهان بدلیل انحصاری شدن عرضه برخی میوه ها از جمله لیمو شیرین و نارنگی و پرتقال جنوب امسال افزایش قیمت داشته است  .

اسماعیلی از قیمت 2500 تا 3500 تومانی هر کیلوگرم سیب درختی مرغوب سمیرم خبر داد و گفت : این رقم با توجه به نوع و کیفیت سیب ، هزینه های حمل و نگهداری آن در سردخانه ها در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد : فروشندگان برای به صرفه بودن فروش خود مجبورند  با افزودن 25% به قیمت خرید محصولات از میدان میوه و سبزی آن را به مشتری عرضه کنند که با توجه به کاهش قدرت خرید مردم این امر امکان پذیر نیست.  

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اصفهان  با تاکید بر تمهیدات لازم برای جلوگیری از گران فروشی بازار شب یلدا گفت : مردم هر گونه تخلف را به شماره 34489010 گزارش کنند .

اسماعیلی در پایان از گران نشدن میوه شب یلدا به مردم اطمینان داد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
فقرا ماجرای شب یلدا ندارند
پولدار ها هم گرانی نمی‌شناسند