استاندار بوشهر تاکید کرد

صنعت نفت دراجرای پروژه‌ها نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامون داشته باشد

استاندار بوشهر گفت: مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید نگاه ویژه‌ای به مردم پیرامون اجرای این طرح و نیازمندی‌های ایشان داشته باشند.

صنعت نفت دراجرای پروژه‌ها نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامون داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک با اشاره به اهمیت توجه به جامعه پیرامونی در اجرای طرح‌های وزارت نفت اظهار داشت: در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک که بخش اعظمی از این پروژه در استان بوشهر انجام می‌شود، توجه به محیط پیرامونی باید مد نظر مجریان طرح باشد.

وی تاکید کرد: مجریان طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک باید نگاه ویژه‌ای به مردم پیرامون اجرای این طرح و نیازمندی‌های ایشان داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر همواره میزبانان خوبی برای وزارت نفت بوده‌اند اضافه کرد: بی شک مردم استان در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک هم همکاری لازم را با وزارت نفت خواهند داشت اما وزارت نفت هم باید مسئولیت اجتماعی خویش در اجرای این طرح را عملیاتی کند.

گراوند با تاکید بر تعیین تکلیف حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر اضافه کرد: ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی با هماهنگی معاونت عمرانی موضوع حریم طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک نگاه ویژه‌تری به استان بوشهر داشته باشد خاطرنشان کرد: وزارت نفت سهم ۳ درصد مسئولیت اجتماعی استان بوشهر در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک را مد نظر داشته باشد.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر آماده همکاری با وزارت نفت در اجرای طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک است و دستگاه های اداری مرتبط هم در این زمینه آماده همکاری خواهند بود.

انتهای پیام/پ

 نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامون صنعت نفت دراجرای پروژه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.