در پنجمين جشن نوشتار سينمای ايران از يك عمر فعاليت فرهنگی مسعود مهرابی، نويسنده، منتقد، صاحب امتياز و مدير مسئول ماهنامه سينمايی فيلم تجليل خواهدشد.

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اصغر نعيمی دبير جشن نوشتار سينمای ايران با اعلام اين خبر افزود: آقای مهرابی علاوه بر اين كه در طول بيش از سه دهه اخير، به همراه همكاران شان، با درايت و سختكوشی ماهنامه سينمايی «فيلم» را منتشر كرده و بر نسلی از سينما دوستان ايرانی تاثير گذاشته اند، به عنوان نويسنده و محقق نيز سهم و دين بزرگی بر گردن سينمای ايران دارد. حجم وسيع تاليفات او در حوزه های مغفول مانده تاريخ سينمای ايران با كتاب هايی مثل تاريخ سينمای ايران، فرهنگ فيلم های كودكان و نوجوانان، فرهنگ فيلم های كوتاه، كتابشناسی سينمای ايران، صد سال پوستر فيلم ايرانی، گواه عشق و دلبستگی او به سينمای اين مرز و بوم است و جشن نوشتار سينمای ايران با برگزاری اين بزرگداشت قصد دارد به سهم خود گوشه ای از تلاش های اين خادم فرهنگ و هنر را ارج بنهد.

نعيمی درباره زمان برگزاری جشن و اعلام نتايج گفت: داوران با وسواس و حساسيت خاصی ارزيابی آثار را به مراحل پايانی رسانده اند و با مشخص شدن نتايج، قطعا در اواخر همين ماه طی مراسمی برگزيدگان پنجمين جشن نوشتار سينمای ايران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار