فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری پسری جوان که با جعل عناوین مختلف و با وعده ازدواج از دختران جوان کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی گفت: در پی مراجعه دختری جوان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر سوء استفاده و اخاذی پسری از وی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اظهارات شاکی و انجام تحقیقات پسر جوان شناسایی و با هماهنگی قضایی در یکی از روستا‌های حومه شهرستان گلوگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه رابطه و اخاذی از شاکی شد، اما در ادامه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به اخاذی و کلاهبرداری از دختران جوان اعتراف کرد.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر پلیس به متهم علاوه بر اخاذی از شاکی پرونده با عناوین مختلف و با وعده ازدواج میلیون‌ها تومان پول از دختران دیگر اخاذی کرد که با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان به شهروندان توصیه کرد: در شبکه‌های مجازی مراقب افراد ناشناس باشند و به در خواست افراد ناشناس پاسخ مثبت ندهند.

انتهای پیام /ر

شناسایی عامل اغفال و اخاذی از دختران جوان در گلوگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار