نمایندگانی از اصناف کرمان و بیمه تامین اجتماعی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

راه اندازی 10شعبه اقماری بیمه تامین اجتماعی در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفری رییس اتاق اصناف در این دیدار  با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت :نقش اصناف در پیروز ی انقلاب بر کسی پوشیده نیست واصناف با تجربه و پیشکسوت در همه مراحل با نظام و انقلاب بودند و اکنون هم هر کمکی که از دستمان بر آید انجام می دهیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با ابراز خرسندی از آشنایی بیشتر با اصناف گفت: اصناف کرمان جمعی با سابقه ی درخشان هستند و این جمع با ویژگی پیشکسوت بودن در انقلاب و دوران مبارزه و اینکه بازار همیشه در کنار روحانیت بوده و بازاریان مورد اعتماد و وثوق مردم هستند این ویژگی ها جدی و منحصر بفرد است.

در ادامه همچنین برخی مدیران و نمایندگان تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند و این انتصاب راتبریک‌گفتند.

 حسینی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشوراست و ۵۰ در صد مردم زیر پوشش این بیمه اند و دراستان صدهزار خانوار مستمری بگیر داریم و ماهیت کار ما دشوارست اما ما در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در کنار کارفرمایان هستیم تا رفاه اجتماعی را بتوانیم برای مردم رقم بزنیم.

وی افزود: در کرمان سه شعبه  و ۴ کارگزاری بیمه نیز ارائه خدمت می کنند و حدود ده شعبه اقماری راه اندازی کردیم بویژه در جنوب که رشد بیمه شدگان تنها ۱۶ درصد است ما شعب اقماری را راه انداختیم تا مردم زیر پوشش قرار بگیرند الان یک‌میلیون و چهارصد هزار نفر در استان از خدمات بهره می برند.

  فخر مدیر درمان استان کرمان نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان هم متعهد اجرای طرح های درمانی است که بشکل مستقیم و غیر مستقیم در حال انجام وظیفه هستیم.

وی افزود: اعتبار سالانه ما ۵۰۰ میلیارد تومان در سال است.

در ادامه حجت الاسلام علیدادی با قدردانی از اعضای حاضر گفت :شما با اقشاری بیشتر کار ارتباط دارید که به خدمات شما نیاز دارند وآسیب پذیرند و این عبادت بزرگیست اما در کشور تامین اجتماعی باید گسترش یابد تا مردم در آرامش بیشتری قرار بگیرند امیدواریم وضعیتی که از سوی دشمنان بر ما تحمیل میشود  عبور کنیم و کشور در شرایط بهتری قرار بگیرد .

و ی یادآور شد :خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در قسمت درمان در استان کرمان  نسبتا خوب است اما در برخی مناطق مثل کیش شرایط سخت بود و هزینه های درمانی زیاد، اما خوشحالم در کرمان بحث درمان جدی است.

انتهای پیام/ی

هزینه های درمانی در برخی مناطق زیاد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار